28 Ağustos 2014 Perşembe

phbot 8 pt için ayarları

selam kolay gelsin.

centerbot kapanınca phbot aldık

scriptti epey zor kayıt ettik.

çözdük

yalnız 8 charımız var

bunlar birbirine bağlı aynı yerde kasıyor

2 china char 6 u

lüre yapan worrior charımız

1 clarick charımız var

1 bard

3 wiz clarick

bizim istediğimiz her bir char için anlatım açılması

mesela phbot lüre ayarları

phbot clarick ayarları

phbot bard ayarları

phbot wiz ayarları

phbot china ayarları

mesela phbotta skilleri mobların durumuna göre ayarlıyoz neden mob seçiyozki

gereksiz olmuş bence direk skil bölümüne koysak iyi değilmi tek tek ayar yapmaya gerek varmı

kasma alanına giderken speed drug basma varmı?

pet doldugunda chara alma varmı?

bide ben center botta hepsini bir chara tradeliyordum kasma rangını veriyordum

örnegin clarick sabit oldugundan ona trajeleyip kasma alanında onun etrafında canavarları öldürüyordu.

hatta görev yaparken jupiterde çok işe yarıyordu

birde konuyu uzatmak istemiyorum 8 charın bir yere götürmeside sorun oluyor.

hepsine kordinat ayarla start yap zor

şöle özellik olsa birine yapılan kordinat hepsinde otamatik olsa ve start dedimmi hepsi başlasa tek tek olmasa.

cclarik skilleri için ilk skile neleri koymalı

2.skil bölümüne ne konulmalı



bard için ilk skil bölüme ne konulmalı

bunlar yazılmalıdır bence

lüre içinde öle

hem lüre yapacak hem buff basacak pt ye



çok yazıp çizdim ama konu anlatılcaksa böle olmalı

ilerde çözersek tam detaylı anlatıcam

charın durumuna göre ayar anlatılırsa daha iyi olur.

genel ayarla anlatım olmaz.

teşekkürler



Kaynak: Silkroad Online Bilgi ve Paylaşım Sitesi - Tüm Forumlar http://ift.tt/VPaxjr http://ift.tt/17KA8v6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ping your blog, website, or RSS feed for Free